2013年4月7日 星期日

Linger


If you, if you could return
如果你,如果你能再回頭
Don't let it burn,don't let it fade
別讓這愛燒滅,別讓這愛凋零
I'm sure I'm not being rude
我保證我不會如此無理取鬧
But it's just your attitude
但就是你的態度
It's tearing me apart
將我心撕碎
It's ruining everything
把一切都毀了

I swore, I swore I would be true
承諾過 承諾我會永遠真摯
And honey so did you
親愛的你也曾許諾
So why were you holding her hand
為何你卻牽著她的手?
Is that the way we stand
這會是你我相處的方式嗎?
Were you lying all the time
你是否長久以來都在撒謊
Was it just a game to you
對你來說這只一場遊戲嗎

But I'm in so deep
但是我已陷情網太深
You know I'm such a fool for you
你知道的我是如此癡迷著你
You've got me wrapped around your finger, ah
玩弄著我於你的股掌之間,ah
Do you have to let it linger
你非得讓一切斷續不休嗎?
Do you have to, do you have to, do you have to let it linger
你是否,是否非得,非得讓這一切躑躅嗎?

Oh, I thought the world of you
Oh,
我架構那有你的世界
I thought nothing could go wrong
還以為一切不會有問題
But I was wrong, I was wrong
但我是錯的 大錯特錯的

If you, if you could get by
假如你,假如你能嘗試
Trying not to lie
試著不再欺騙
Things wouldn't be so confused
事情就不會變得如此複雜
And I wouldn't feel so used
我更不會感到自己是被利用了
But you always really knew
但你一定真的明瞭
I just wanna be with you
我真的只想跟你在一起

沒有留言:

張貼留言