2013年4月5日 星期五

Hungry Heart


Bruce Springsteen - Hungry Heart

Got a wife and kids in Baltimore, Jack

在巴爾帝摩市有個老婆跟小孩

I went out for a ride and I never went back

我開車出去兜風,然後一去不回

Like a river that dont know where its flowing

就像一條河流不知道流向何方

I took a wrong turn and I just kept going

我轉錯了一個彎卻還是繼續前進

Everybodys got a hungry heart

每個人都有一顆飢渴的心

Everybodys got a hungry heart

每個人都有一顆飢渴的心

Lay down your money and you play your part

鈔票放好,自己找樂子吧

Everybodys got a hungry heart

每個人都有一顆飢渴的心

I met her in a Kingstown bar

我在金士頓酒吧遇到她

We fell in love I knew it had to end

我們馬上相愛但是我知道這必須結束了

We took what we had and we ripped it apart

我們拿了我們擁有的而且將它扯裂撕開

Now here I am down in Kingstown again

現在此時此地我又在金士頓酒吧了......

Everybody needs a place to rest

每個人都需要地方休息

Everybody wants to have a home

每個人都需要一個家

Dont make no difference what nobody says

每個人說的都相差無幾

Aint nobody like to be alone

沒有人喜歡孤獨的......

沒有留言:

張貼留言