2013年4月5日 星期五

Don't It Make My Brown Eyes Blue



I don't know when I've been so blue
不知何時我開始這麼憂傷
Don't know what's come over you
也不知你近況如何
You've found someone new
你找到了新歡
And don't it make my brown eyes blue
別讓我的眼泛著憂傷

 

I'll be fine when you're gone
我也會有自己新生活當你離開我心裡時候
I'll just cry all night long
我只會在漫長的夜裡哭泣
Say it isn't true
別說那不是真的
And don't it make my brown eyes blue
別讓我的眼泛著憂傷

 

Tell me no secrets, tell me some lies
對我說沒有秘密,對我說些謊話吧
Give me no reasons, give me alibis
沒有理由,只有藉口
Tell me you love me and don't let me cry
對我說著你愛我,別讓我哭泣
Say anything but don't say goodbye
說什麼都好但別說那再見

 

I didn't mean to treat you bad
我想好好的對你
Didn't know just what I had
只是不知該如何做呀
But honey now I do
但寶貝,現在我是真心的
And don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes blue
別讓我的眼泛著憂傷....

 

Don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes blue
別讓我的眼泛著憂傷....

 

Don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes
別讓我的眼泛著....
Don't it make my brown eyes blue
別讓我的眼泛著憂傷.............


 

沒有留言:

張貼留言