2013年4月5日 星期五

You Win Again


You win again 
Bee Gees

I couldn't figure why
我真的無法理解
You couldn't give me what everybody needs
為何妳不能給我一般人所需要的呢?
I shouldn't let you kick me when I'm down
傷心失望時,我不應讓妳落井下石的
My baby I find out everybody knows that
寶貝,大家都知道

You've been using me
妳一直在利用我
I'm surprised you let me stay round you
我很驚訝,為何妳會讓我留在妳身邊
One day I'm gonna lift the cover
總有一天,我會揭開妳的真面目
And look inside your heart
看清妳的內心
We gotta level before we go and tear this love apart
我們是平等的,在我們撕裂這份愛以前

There's no fight
你不應該
You can't fight this battle of love with me
你不能和我打這場愛的戰爭
You win again
這一次,妳又贏了
So little time we do nothing but compete
時光短促,我們卻只是在爭吵
There's no life on the earth
這世上已沒有人
No other could see me through
沒有人真的了解我

You win again
妳又贏了
Some never try but if anybody can, we can
雖然沒試過,但別人可以,我們一定也可以
And I'll be, I'll be following you
我一定會,一定會跟隨妳
Oh, girl
噢!女孩

Oh baby I'll shake you from now on
寶貝,我要開始撼動你
I'm gonna break down your defences one by one
把妳的防衛逐一瓦解
I'm gonna hit you from all sides
從四方八面進攻
Lay your fortress open wide
把妳的堡壘打開
Nobody stops this body from taking you
沒有人敢阻擋我
You better beware, I swear
妳最好小心一點,我發誓
I'm gonna be there one day when you fall
當你落敗,我一定在場
I can never let you cast aside
我不會讓妳逃跑的
The greatest love of all
啊!至高無上的愛

 

沒有留言:

張貼留言